Subject: Fwd: Fw: radioloogilised uuringud Tallinna Lastehaiglas
From: "Elle-Mall Sadrak" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "EPS Juhatus" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 13:20:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Lugupeetud Minister, Lugupeetud Tervisekassa

Küsin Eesti, kuid eelkõige Tallinna perearstide poolt meie laste tervise 
seisukohast - kas selline Haigla poolne käitumine on lubatud - kaua see 
"HETK" kestab.

Palun teie abi antud olukorra lahendamiseks - Tallinna Lastehaigla on 
perearstide jaoks hinnatud partner lastele parima võimaliku abi pakkumises 
ja enamus tegevustes ei ole vähemalt Tallinna piirkonnas perearstidel 
kvaliteetseid alternatiive.

Perearstid juba täna on hädas Laste vaimse tervise probleemidega, nüüd on 
kurb lugeda, et lisandnud on uuringute probleemid ja perearsti jaoks on 
ainus võimalik lahendus, mida vanematele pakkuda suunata lapsed uuringuteks 
valvetuppa - see  ei ole mõistlik tegevus ja ootame siinkohal kiiret abi nii 
Sotsiaalministeeriumilt kui ka Tervisekassalt, lisaks Lastehaiglalt avaliku 
kommunikatsiooni lapsevanematele, et Lastehaigla pole suuteline lastele abi 
pakkuma.

Lugupidamisega,
Elle-Mall Sadrak
Eesti Perearstide Selts

  _____

From: Liis Tõnisberg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, juuni 6, 2025 3:54 PM
To: Agne Annist <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Liis Toome <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: radioloogilised uuringud Tallinna Lastehaiglas

Tere,

Palun edastada Eesti Perearstide Seltsi listi järgmine info:

Seoses personali vähesusega ei teostata Tallinna Lastehaiglas hetkel 
väljastpoolt maja tellitud röntgen- ega ultraheliuuringuid.  Juhul kui 
perearst saadab lapse otse cito! uuringule, siis suunatakse patsient esmalt 
valvetuppa, kus edasise käsitluse ja radioloogilise uuringu vajaduse 
otsustab valvearst.

Palume mõistvat suhtumist!

Lugupidamisega

Liis Tõnisberg

Tallinna Lastehaigla pediaatriakliiniku juhataja